Blandat

Idag har jag och mamma gått ut med hundarna och vi hittade ännu mer kantareller. Jag har verkligen börjat tyckt om att gå i våra skogar vid vårat hus och speciellt leta svamp. Sen kom vi hem och möblerade om i vardagsrummet, alltid kul med lite förändring. Speciellt då jag aldrig kan möblera om i mitt rum för det är så litet och med snedtak. Har också beställt 8 pussel från lekmer.se. Så då kommer paketet i början på nästa vecka. Jag har blivit helt beroende av att lägga pussel :D

Har fortfarande inte fått min Kat Von D bok. Kollade på cdon och vilken tur jag har som handlade boken innan dom höjde från 199 till 259. Men det verkar som det kommer ta längre tid att få hem boken. Fan! Nu står det 5-15 dagar har för mig det stod 1-6 dagar och det står det också om man frågar kundservice. Undra om man kanske ska maila dom och fråga.

Imorgon bär det av på en minisemester, ska bli skönt. Måste packa lite idag så man är förberedd. Måste betala några små räkningar också.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

2009-08-27 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0