Sista mötet med psykologen

Ja idag hade jag mitt sista möte med min psykolog. Känns lite jobbigt att inte ha någon som är utomstående att prata problem med. Har verkligen uppskattat det. Fällde nästan en tår.

NU ska jag verkligen försöka bli mer självständig och försöka tänka mer själv och inte alltid prata med andra om mina problem och vad jag känner. Kommer bli svårt men jag ska försöka iallafall. Vi pratade om mina djur som försvann i branden och det är alltid lika svårt att prata om dom, men hon sa ju att dom kommer alltid finnas i mitt minne både det onda och det goda. Dom är ju en stor del av mig, men jag kan fortfarande inte se bilder på dom. Jag klarar inte av det, jag bara gråter då.

Idag har varit en ganska dålig dag förövrigt vilket inte gör saken bättre. Har haft ont i huvudet och en massa tankar om allt. Har kännt nästan noll livslust idag, det skrämmer mig. Jag får inte låta branden stå i vägen för att leva mitt liv, men det är svårt.

Jag är så trött på att förlora saker jag inte kan reparera.

 

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

de är bara länken som fattas så är du med i tävlingen söt :)

2009-04-21 @ 19:21:26
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0