Rubrik?

Hejsan!

Är väl dags att uppdatera lite, har som sagt tröttnat lite på att skriva här men förhoppningsvis bättras det snart. Ja denna vecka har jag gjort saker varje dag vilket uppskattas, märker att jag är gladare av att vara upptagen och göra saker än att gå hemma och inte göra någe alls. Denna vecka har jag gjort en ny synundersökning, hämtat hö, tagit kort på jourhundar, åkt till kholm och sen vunnit en tävling! Ja jag har vunnit igen, min andra tävling, superglad är jag. Vann en supersöt Voodoll som heter Scooby som ska hjälpa mig skydda mina husdjur, det behövs. Nästa vecka fyller jag 21 år, och den ska firas först på fredag med stort party hos Larrson, ska bli kul att träffa alla kompisar igen för nu var det länge sen. Sen så verkar det som om jag får en överraskning lr liknande på lördagen. Är sååå nyfiken men pappa vägrar säga, så typiskt.

På lördag drar jag och Emma på Olympistravet i Eskilstuna. Ska bli riktigt kul hoppas bara vädret håller i sig!

Idag har jag blivit riktigt förbannad på en eller två person, fan asså! Riktigt dum i huvudet, fattar inte att personen sa så och tror så om mig! När jag har pengar ska jag allt visa motsaten. Längtar tills jag får jobb och egen lägenhet så jag kan få leva mitt egna liv som jag vill! Fan! Ursäkta alla svärorden men ibland känns det som om det är sista droppen som får det att rinna över. Är så trött på att bli nertryckt av andra så det finns inte. Bara för att folk är äldre tror dom att dom kan fan så mycket mer än mig. Jag är fan utbildad djurvårdare och kan minst lika mycket om inte mer om djur och deras beetende men nej jag är ju yngre och har mindre erfarenhet. Nej, nu vill jag leva mitt liv inte andras!

Kommentarer
Postat av: Elin

Life is a bitch, men vafan vi lever iaf! Det ordnar sig alltid som alla säger till mig nu för tiden haha :P

2009-04-02 @ 21:49:57
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0