Minisemester

Idag så åkte jag till Västerås för en minisemester hemmifrån. Sjukt skönt att komma hemifrån, jag bara känner hur jag vill ha eget place more then ever nu! Men som sagt bor hos syster nu och hennes familj. Träffade Vicky idag, sjukt kul att ses igen, vi hann med lite shopping och skvaller innan vi drog till skultuna och ransta. Sen for jag tillbaka till syster och har busat massa med Edith :) Tur att det finns någon som kan göra en så glad. Hon är sjukt duktig på att göra imitationer, hon lär sig superlätt och är så rolig då hon härmar Wall-e och eve. Haha man kan inte annat än skratta då. Gullunge!

Vi får se hur det blir på lördag om jag kanske drar till Fagersta (mitt andra hem) till Elin och umgås lite där men vi får se.

Nej nu ska jag väl vara mer social och så, men detta vart en liten uppdatering iallalfall. Hoppas på vackert väder coh shopping lr dylik imorgon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att se att du är hos din syster nu =) <3

2009-04-24 @ 07:45:47
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin blogg :D

2009-05-13 @ 20:22:15
URL: http://onesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0