21 år och fotosession

Ja nu har man fyllt ett år äldre, så nu är man 21 år då. Ja det är väl inget att hurra över direkt, men jag hade en mycket trevlig födelsedag. Åkte upp till fagersta och träffade alla kompisarna där uppe och fick fin fina presenter. Mycket uppskattat! Tusen tack. Sen på lördagen den 11 åkte jag hem för att fira med familjen, fick också mycket fint av dom med. Av mamma och pappa fick jag en fotosession i sthlm, och det var hur kul som helst. Vi höll på i ca 3 timar och jag var helt slut i kroppen efteråt. Använder muskler jag inte visste fanns ungefär. Haha nu väntar jag bara på att få korten, ska bli så kul att se. Vi körde två olika teman, glamour och punk. Såg en bild och jag vart chockad, såg inte alls ut som jag. Så jag väntar med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0