Tila Tequila

Jag älskar såpor! Speciellt reality, och Tila tequila är ju en stor favorit. Igår var finalen och vilken final dessutom, shit! Jag har hela tiden hejat på Bo första och främst, sen Kristy så det var askul att båda var i final men jag tyckte hon skulle välja Bo. Han är ju helt underbar och snygg ;) Men hon valde Kristy och Kristy krossade hennes hjärta och tog inte nyckel! Hur kunde hon, fan jag vart så sur asså! Tycker så synd om Tila, hon trodde verkligen att det skulle gå denna gång. Jag ville att dom skulle ringa till bilen Bo satt i och be dom vända om, men det gjorde dom inte, gah!

Men jag läser nu på hennes hemesida att hon verkar ha en flickvän nu, det är jättekul men jag tyckte ändå hon skulle tagit Bo. Tyvärr kommer hon inte göra en "a shot at love season 3"  - because I feel like this show doesnt fully represent who I am as a regular person. Lite synd att det inte kommer en säsong tre men men livet går vidare. Sitter som sagt inne på hennes hemsida, det är riktigt spännande att läsa allt. Det kommer komma ett progrm då hon konfronterar Kristy, DET måste man se! Fick se ett smakprov, jag säjer bara ojojoj.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

What, tog hon inte nyckeln? Varför hoppade hon inte av tidigare, gud vad B. Var Kristy den mörka eller den blonda?

2008-11-05 @ 17:49:22
URL: http://bigmouth.se/produktplacering/
Postat av: Liv

Nej hon tog inte den, jag vart fett arg! ja det frågade tila också, men hennes svar att hon måste ju lära känna henne...men herregud! den blonda...

2008-11-06 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0