Kärlek

Sitter här sent in på natten och lyssnar på musik som vanligt. Sitter och funderar en del på kärlek.
Varför faller jag bara för killar jag inte kan få? Varför faller jag så lätt? Det finns ju olika kategorier tex dom som bara faller för bad boy m.m Jag vill inte bli katigoriserad men jag hamnar nog i gruppen " dom som faller för killar dom inte kan få".  Varför gör jag det jämt, sen om något är på G med en kille skiter det sig då kan det visa sig att den personen inte vill ha ett förhållande. Det har hänt mig en gång, jag tänker fortfarande på killen ibland. Jag trodde det var någe på G och killen gav mig falska förhoppningar, jag inser nu tack vare några kompisars råd att han troligen playade. Vill inte tro det om killen men det verkar ju inte bättre. Det blir ju inte heller lättare av att jag faller rätt så lätt för en kille och får förhoppningar.

Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande för som sagt jag faller för dom jag inte kan få. Har ju haft några flörtar hit och dit men inget mer direkt, jag vill ha mer ;)

Lite tankar bara...


XOXO
Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0