Imorgon

Imorgon eftermiddag ska jag in till Emma och Kim. För Emma har höstlov, jippi! Vi ska umgås och jag ska sova över för på tisdag ska vi gå på stan. Ska handla lite girlstuff :D Hoppas jag har lite fickpengar tills dess. Håller tummarna


Sitter och pratar med Elin just nu, vi pratar kärlek....alltid lika roligt! Jag håller tummarna för din skull, hoppas jag kommer få lite tur i kärlek snart. Det är alltid lika kul att disskutera med Elin, that girl is smart I mean it! Att prata med dig får mig alltid på bra humör och är glad att du och jag har hållt kontakten så bra. Sånna saker värdesätter jag mycket.


"Are you wild and dirty like an animal?
Can you growl and scream like an animal?
Baby go, go, go  like an animal
Tear it up, make a mess like an animal
Animal, animal, animal, animal
Deep inside you is theres an animal
Let it out animal, Be a beast of power."

Text ut låten Animal

Kommentarer
Postat av: Elin

Va söt du är! Tycker om att prata med dig också, sitter o lyssnar på de där skrattet vi spela in förut o ja dör av garv såfort ja hör dig, tänker jämt på dig som en rolig människa. BFF (Best friends forever) <33

2008-10-26 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0