Blogg

Ja nu har jag skaffat en blogg igen, vi får se om jag kommer ha kvar de eller inte.

Sitter här i höstmörkret ute på landet, det är kolsvart ute. Inte alls kul om man är mörkrädd. Idag har det varit ganska lugnt, har tagit igen mig efter helgen. Nej,  jag har inte festat utan åkte till Vås och Sthlm. Helgen har varit rätt okej, trött i kroppen är man allt. Åkte i fredags till min syster coh satt barnvakt, inte speciellt svårt för barnet sov :) På lördagen åkte vi till sthlm för att gå på en skönhetsmässa, snälla syster som bjöd på biljetten som hon hade vunnit. Mäsan var väl okej men inget att hurra för, men som sagt man ska ju testa på allting en gång. Sen åkte vi vidare till söder och gick i några affärer och fikade. Jag har iallafall kommit underfund med att i sthlm vill jag inte bo, tror inte de iallfall. FOLK överallt. Vi gick iallafall vidare till gamla stan mot vårat mål, en affär vid namn Colorez. Grymt cool affär  men skitsnygg väskor. Ett litet paradis för oss som älskar väskor och billigt är det med, alla väskor 300 kr. Sjukt billigt! Köpte en fett snygg väska där, svart och guld. Yummie! Länken till sidan finns nedanför.

http://www.colorez.se/

Sen skulle man ju hem också, säjer bara en sak är så himla trött på att åka tåg. Det krånglar sig alltid och jag kommer aldrig hem i tid. Efter mycket om och men kom man hem ungefär 3 timmar senare än man skulle. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0