What´s my life?

Jag sitter ofta och undrar över mitt liv, jag brukade inte det innan mitt hus brann. Innan katastrofen den 10 juli, visste jag exakt vad jag ville göra med mitt liv. Jag visste exakt vilket jobb jag skulle ha, jag skulle jobba på en djurpark. That´s it! Men nu vet jag inte ens vad jag vill, med nånting. Nu känns det som om mitt liv inte är lika värt ibland. Jag hade så mycket innan branden, jag trivdes sjukt bra med livet. Jag hade ett väldigt bra socialliv, umgicks mycket med vänner och festade. Jag tog hand om alla mina älskade djur, som nu inte finns i livet. FAN! Jag saknar dom så sjukt mycket, det går inte beskriva det. Och jag blir så trött på folk som inte fattar att ormar är exakt lika mycket värda som t ex hundar. Iallafall för mig! Jag hade mycket mer driv i mig förut, jag hade mer ork till att försöka fixa jobb eftersom jag visste vad jag ville. Nu vet jag inte ens om jag vill jobba med djur längre, ska jag byta karriär? Jag är utbildad djurvårdare och det kanske är svårt att få andra jobb utan jobb om man är utbildad djurvårdare. Ja frågorna är många, och jag orkar inte plugga just nu. Tror inte det iallafall. När jag var liten ville jag bli frisör, i många år. men den drömmen sprack i samband med högstadiet men jag har alltid varit inspirerad av mode och smink. Tja, en stylist vore kanske kul att bli? Om jag ska plugga igen är det nog till frisör lr make up artist.





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har du fått prata med en studievägledare? Det tror jag skulle vara bra.

2008-11-05 @ 17:47:56
URL: http://bigmouth.se/produktplacering/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0