Lite av varje

Helgen har varit rätt så seg, har iallafal jobbat ute och satt upp staket och sen jobbat i stallet med att sätta upp vindpapp. Vaknade med huvudvärk i söndags, blä. Satt och kikade på lite repriser och såklart tittade ag på Miami INk kl 19.00 på kanal 6. Det är fan min heliga timme :P Har även fixat mina naglar, det vart frank manikyr och nageldekoration. Använde utan dom nya jag köpte på tradera. Vart riktigt snyggt, lite bling bling i min tillvaro.

Sitter här och tänker på hur jag ska göra med alla resor mot Sala och träffa vännerna, det är så drygt när det är flera saker på en gång typ. Vill ju inte göra någon besviken. Hoppas jag kan göra båda sakerna, vi får se. Är sugen att åka på stora sthlm hundutställning, har aldrig varit på hundutställning så det vore skitkul.
 
Vill till stan någon dag och köpa ett par svarta tjocka leggings asså så man inte ser huden igenom, och gärna någon snygg kjol lr så. Skulle passa snyggt till mina stövlar.

Nej usch klockan tickar iväg, börjar få ont i ögonen...kanske dags att sova?


Kommentarer
Postat av: elina

trevligt med lite bloggläsning. upp med lite bilder på manikyren:)

2009-07-29 @ 03:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0