Saknar!

Just nu är jag inne i en period där jag saknar saker så otroligt mycket. Det jag saknar mest är mitt liv som jag hade förut, för jag inser att det var mycket bättre än det jag har nu. Jag saknar mitt socialliv otroligt mycket, att kunna vara med mina kompisar oftare. Jag är en så otroligt social människa, jag behöver prata av mig. Och det är så svårt att försöka hålla kontakterna vid liv när andra inte hjälper till. Jag försöker ett tag till och ser hur det blir.

Satt idag och skulle skriva listan på alla saker som brann upp för mig, och sen ska man sätta ett pris på det också. Jag har glömt ungefärt hälften av alla saker som jag ägde, skitsvårt. Sen sätta pris på mina djur, alla mina djur var och är oersättliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0