Resa

Efter att ha sett alla Emmas bilder från Sri lanka, kan man ju inte låta bli att drömma och blir lite smått avundsjuk.  Jag känner stort behov av att resa och se världen, men det finns två stora problem.
1. Flygrädd  ( har inte vågat flugit på flera år sen sist jag flög)
2. Pengar

Det största problemet är nog min rädsla, den kom sist jag och pappa flög hem ifrån Spanien. Vi var påväg uppåt med planet, då hela planet hamnade i turbulens. Hur jävla läskigt som helst. Hela planet skakade och ramla/sjönk flera meter. Ja usch bara tanken av att flyga får mig att svettas. Det hjälper ju inte av att man har höjdskräck och smått klaostrofobi.

Men jag har ju kommit på det Ultimata resemålet för mig vore, till Miami Beach. Ja, jag vill dit inte bara för Miami ink finns där. Även fast det är ganska stor anledning för att åka dit, vädret är ju sjukt fint och vilka stränder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0