Psykolog och kurs

Igår var jag hos min psykolog och det gick faktiskt bättre än vanligt. Jag var rätt glad igår kände jag, jag var glad i själen och det har jag inte känt på länge :D Och vi pratade om lite annat än branden och jag tror att det var kul för även henne att inte höra allt det hemska. Vi pratade om mitt inredningsintresse som har växt mer och mer. Hon tom log! Så det kändes bra att åka hem igen efter psykologern men sen på kvällen förstördes min glädje med ett sms från Elin ang sakerna som brann upp ifrån bygdeboken där vi jobbade. Dom hade skickat en räkning på 6000 kr som vi ska betala. Men shit asså sakerna som brann upp är inte värda 6000 kr, dom fick tillbaka kamerorna som funkade som vanligt. Aja ska vänta tills jag med får räkningen och sen ta det från där. Suck!

Idag var det dags för kurs igen, i jordstrålning.  Ja den kursen suger, men är rätt underhållande för han som håller den suger på det. haha! Kursen kostade typ inget så man kan ju lika gärna gå kvar, man får ju sig ett gott skratt iallafall.




Veckan låttips:
Beyonce - If I were a boy
Pussycat dolls - I hate this part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0