Julafton

Ja nu har jag fått veta vem jag ska köpa julklapp till i år, vi brukar inte fira julafton som dom flesta andra. Vilket är tråkigt enligt mig. Vill gärna ha den traditionen kvar. Vi ska ha julklapsbyte i år med och sen får vi inte veta till vem dom andra ska köpa till. Jag vet vem jag ska köpa till men jag vet inte vem som köper till vem Sen ska vi tydligen inte ha önskelista, vilket jag inte alls håller med om. Om man önskar sig någe självklart så vill man ju ha de. Så jag tänker skriva min önskelista iallafall, och ge den till farmor!

Livs Önskelista
1. Sex and the city - boxen
2. Alla SAW filmerna
3. Namnhalsband Textstil Rebecka i silver (finns på http://www.bettiesgalleria.com/)
4. Martiniglas + shaker
5. Bärbar dator


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vadå inte fira julafton, det gör vi visst, bara på en annan dag. Och att inte ha önskelista handlar om att man ska få tänka själv istället för att handla av plikt, det innebär ju inte att man inte köper något som passar.

2008-11-20 @ 09:07:19
Postat av: Elin

Att ha en önskelista är ju för att visa sina nära vad man önskar sig så dem får tips på vad dem kan köpa :P Min mamma skulle bli jätteglad om vi skrev önskelista så hon slapp undra va hon ska köpa o sen köpa massa skit vi egentligen inte behöver eller vill ha :P så i år vet vi om va vi ska få för hon fråga helt enkelt va vi ville ha xD så hon slapp undra o slapp köpa skit xD :P så syrran får en mobil o ja en kameraväska ;) o brorsan en kupevärmare till bilen hahaha :P

2008-11-25 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0