Huvudvärk

Ja nu sitter man här igen, och ont i huvudet har man och ändå sitter jag här. Bra Liv! Sitter och lyssnar på musik och tänker på lite allt möjligt. Förhoppningsvis kommer Vicky hit nästa helg. Jag hoppas iallafall. Sen den 5:de kanske jag och Carin tillbaka och hälsa på vår gamla skola Ösby. Hoppas det går, vill träffa alla gamla lärare och se vad som är nytt.

Idag har det inte hänt någe, jag sov till typ 2 för jag vill inte gå upp, sen mockat  och sen suttit här typ. Kul va? Nu vill jag att det händer någe nytt i mitt liv.


i hear your body say it wants more
but your scared you'll be addicted boy
now make your move before you loose the choice
i've got somthin` that you might enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0