Gamal?

Pratade med Elin förut som är i västerås med en kompis på fest, shit vad jag saknar alla våra fester! Saknar förfesterna när man står och fixar sig och med en drink på handfatet, sen ut och röja hela kvällen och dansa som aldrig förr tills det stänger för kvällen. Dom kvällarna var alltid så sjukt roliga..

Fick prata lite med Elins kompis och såhär lät det:
Elins kompis - Vad gör du?
Jag - Ser på tv
Elins kompis - Okej, men en pojkvän lr`
jag - Nej
Elins kompis - Okej, är det inte dags att skaffa en då.

Hmm det här var typ efter han fick reda på att jag var 20 år. Hm vadå är jag gamal lr? Det lät som att det var konstigt att jag inte har en pojkvän, men hallå det är inte lätt att bara sådär hitta en pojkvän. Det är ju inte så att jag inte vill ha en.

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du inte är gammal!

Han är ju bara sjutton år o så va han ju full!

O nej de är inte lätt o hitta en pojkvän, ska han säga som precis blivit dumpad av sin tjej liksom xD

2008-11-22 @ 01:15:47
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Han är nog en sån där tönt som inte tror att man kan titta på tv utan att hångla med nån samtidigt. ;)

2008-11-22 @ 11:20:49
URL: http://bigmouth.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0