Följa ditt <3

Ja det är inte alltid det lättaste att följa sitt hjärta. Speciellt när inte hjärtat säjer något tillbaka.

Just nu sitter jag och funderar mycket på vad jag ska göra med fredagsfesten. Vad ska jag göra? Ska jag åka? Just nu vet jag inte, ska jag åka för att dom andra vill det? Just nu vet jag inte vad jag känner för fredagen, mitt hjärta säjer både jag och nej eller så kan jag inte riktigt avgöra vad hjärtat säjer. Vad säjer hjärnan, hmm ja min hjärna är i kaos känns det som så det hjälper ju inte. Jag har åkt mycket tåg på sistone och varje gång jag har åkt har det krånglat till tusen, så man är lite trött på sj. Plus att jag är inte gjord på pengar, visserligen är det inte dyrt att åka men jag har åkt flera gånger uppåt i landet på ganska kort tid.

fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag vet inte heller hur jag ska göra, just nu känner jag inte alls för att träffa folk. Allt är så kaotiskt just nu. Inte bara de där med Bygdeboken.

2008-11-06 @ 09:30:05
Postat av: Liv

Nej jag känner ungefär desamma, även fast ni är mina bästa vänner. Vad är det mer som är kaotiskt?

2008-11-06 @ 14:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0