Börjar känna igen

Efter branden hamnade jag i en depression och ett kännetecken för att vara i depression är att inte orka bry sig eller känna efter vad man känner. I början så kände jag inget alls, saker hände och jag knappt brydde mig. Jag brydde mig inte känslomässigt iallfall. Jag tänkte mycket att efter branden kan det ju inte bli värre, vad har jag att förlora? Så jag gjorde några saker och det som hände fick hända. Men nu har jag börjat känna saker igen, jag kan känna att fan jag vill inte dö ifrån det här. Jag har trots allt det ganska bra nu, kompisarna finns kvar och nya saker har tillkommit. Jag vill inte förlora det här. Jag är ju så sugen på att flyga men är så sjukt rädd för att död. Förut när jag inte kände någe så tänkte jag fan nu ska jag flyga om planet kraschar ja då kraschar det, big deal. Men nu när jag känner efter " ska jag flyga?" så får jag ont i magen och känner, nej jag vill fan inte dö....


Kommentarer
Postat av: Elin

Är ba bra att man är rädd för döden :P då uppskattar man livet desto mer :P

2008-11-24 @ 20:21:57
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0