Blogg

Jag har fått en ganska dålig vana, jag har börjat använda den bärbara datorn. Haha ja, jag ska berätta varför. Eftersom jag inte har en egen dator använder jag mig av pappas och han brukar gå och lägga sig runt 10-11 och då kan jag inte använda hans dator eftersom den står i hans rum. Så nu till saken, då använder jag den bärbara och tar med den in i mitt rum med det mobila nätet och surfar långt in på nätterna. En dålig ovana! Men det finns ju lite posetivt i det också, har hittat en massa nya intressant bloggar. Har hittat flera där folk gör sina egna smycken t ex lr stickar söta figurer, sånt är alltid kul att hitta eftersom jag älskar shopping. Jag följer också en blogg om en person som har cancer, usch det är så hemskt att läsa men jag känner att jag vill det med. Har genom den personen kommit in på en annan blogg om en tjej som tyvärr förlorade kampen mot cancer september i år. Hon vart bara 20 år och hade hela livet framför sig.
 
Ibland inser jag att jag har det ganska bra ändå, även fast vissa dagar då det inte känns som de. Men om jag inte tänker såhär kommer jag nog gå under.


(nu lägger jag ut min grund till minnestatueringen, bättre sent än aldrig. Nu får vi ju se när den hamnar på min kropp dvs)

Kommentarer
Postat av: Elin

Den är väldigt fin, hoppas du tatuerar den :P

2008-11-14 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0