Updates

Ja, så mycket har det väl inte hänt. Var hos psykologen i tisdags, jag kände att jag igentligen inte orkade men åkte ändå. Det visade sig var väldigt bra eftersom så mycket jobbiga saker har hänt inom kort så jag behövde verkligen prata av mig. Sen har det inte hänt mycket, samma saker ungefär. Jag längtar tills imorgon då jag åker till carin äntligen, har inte sett henne sen studenten den 30 maj. Jag hoppas helgen blir superkul! Fixat naglarna idag iallfall, testade nya nagelstickers. Snyggt vart det. Just de, var hos frissan i måndags, så skönt att äntligen bli av med utväxten och klippa av alla slitna toppar. Jag färgade om och gjorde nya slingor plus klippte, allt gick på 900 kr.


Hoppas också att jag kan åka upp den 19 till Fagersta för lite julklappsbyte och julmys.

Kommentarer
Postat av: Elin

you are allways welcome to the fag - town ;D ;D

2008-12-04 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0