Spicill

Jag har en kompis, som är väldigt spicill (vi har kommit på ett nytt ord för speciell). Den härliga bruden heter Elin Larsson och hon finns nära mitt hjärta. Jag blir alltid bra på humör och glad när man pratar med henne, även om hon mår dålgt låter hon alltid lika glad. Jag värdesätter hennes åsikter och hennes vänskap högt, vill aldrig att den ska ta slut. Vi kan sitta och disskutera i timmar om allt och då menar jag ALLT! Haha, idag har vi tex pratat om allt från pengar, tatuering till hundandedräkter. Ja och det är ju inte ett sånt smickrande ämne men vi kan sitta och disskutera dom konstigaste sakerna och vi skojar alltid om allt! Hon har den otroliga förmågan att tänka posetivt vad som än händer. Hon är en av dom starkaste människorna jag känner. Jag är stolt över att få vara hennes vän.


When your down I´m your clown

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh vilket sött inlägg :) Va glad jag blir! Du är den spicillaste människa jag vet! :) och kom ihåg att det finns inga dumma samtalsämnen ;) Hundandeträkts diskussionen kan bli viktig i framtiden vem vet! Du är en av få anledningar till att jag faktiskt orkar tänka posititvt i vått och torrt haha!



2008-12-13 @ 02:26:52
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv : tack tack :)

2008-12-13 @ 14:48:34
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0