2008

2008- har ju inte varit det bästa året. Det har varit många bra saker men också många hemska saker. Tänkte skriva lite om det gångna året. Ja året började ju med att man räknade ner till studenten, det var ju sista terminen av utbildningen. Mina starkaste minnen var ju absolut studenten men också alla fester! Kryssningen är en av dom, ja den kommer nog ingen av oss glömma. Haha mycket skratt vart det och man var så sjukt trött dagen efter. Jag och Elin spenderade en del helger på statt, och det var mycket dansande långt in på nätterna. Men nog om detta minne, Jag fyllde 20 också, ett år äldre. Fick en lite ålderkris men som tur gick den över. Ja studenten var den 30 maj, och den var efterlängtad. Jag trodde inte jag skulle klara av gymnasiet men det gjorde jag! Rätt stolt faktiskt. Fick ett jobb ganska snabbt tack vare tips från Elin, tyvärr visade det sig inte vara ett bra jobb men jag sa att jag skulle fortsätta jobbet. Och samma dag jag sa ja till att fortsätta jobbet så fick jag ett samtal om att huset brann. Ja, jag vill inte gå in på det så mycket men dom flesta vet ju att hela mitt liv försvann, allt i mitt rum försvann. Men strax efter det så flyttade vi, inge vidare kul men vad ska man göra. Bo kvar i baracker lr? Flyttade långt ifrån kompisarna och det gjorde allt lite jobbigare och svårare. Men nog om de med, haha men nu är livet lite bättre men jag hoppas verkligen 2009 blir ett mycket bättre år!

Jag önskar att jag får jobb, lägenhet och att jag har kvar mina vänner som jag har nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Life is a roller coaster ;) You just have to ride it :)

2008-12-30 @ 21:12:27
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0