UNICEF- mugg

Igår köpte jag två muggar som Mark levengood och East street tattoo har gjort tillsammans. Om man köper en mugg går 10 kronor till UNICEF. Har kikat länge på muggarna och dom kosar en del men nu fick man 2 st för 99 kronor och då slog jag till. Tatueringsfreak som jag är, haha nerå men "tatueringdesign" är så snyggt. Med tanke på min ekonomi så känns det bra att kunna bidrag med något till välgörenhet. Skulle ju självklart vilja ge mera varje månad men det går tyvärr inte. Bättre detta än inget.



"In tattoo imagery, especially in combination with flowing water, it symbolizes much the same:  courage, the ability to attain high goals, and overcoming life's difficulties"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0