Trött

Idag är jag riktigt eftertrött i kroppen. Orkar knappt göra något, har matat hundarna och diskat. Är hungrig, dock vet jag inte om det finns någon mat hemma. Funderar på om jag ska baka något gott :D Länge sen jag bakade.

Utanför mitt fönster springer hästarna omkring och är busiga. Riktigt tråkväder, kallt och blåser. Undra vad mitt horoskp säger idag, ska nog kika.
Dagens:
Väduren (2009-09-22) Du kan få mycket gjort i jobbet nu. Du är koncentrerad och fast beslutsam att hinna med det du ska.

Veckans:
Väduren Vecka: 39 (2009-09-21 - 2009-09-27) Bli inspirerad. När du väl har laddat batterierna, möter du varje ny utmaning med både värme och vakenhet. Det är en av anledningarna till att folk gärna dras till dig. Det är också därför du ofta får göra mer än du egentligen borde. Men den här veckan dyker någon upp som hjälper dig – och det här är inledningen på en mycket fin vänskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0