Mycket!

Just nu är det mycket, för mycket för min smak. Kan det inte lätta snart? Försöker göra saker hela tiden så jag slipper tänka efter vad som händer i mitt huvud.

Idag var vi ute i skogen med 15 hundar tror jag det var, försökte leta svamp emn fanns knappt inget kvar. Fick väl så det räcker till en macka. Ringt om jobb igen, men ingen behöver just nu. Typiskt, ibland undrar man varför man ens försöker. Nån gång kommer väl turen kanske. Vill åka in till Scorett snart och köpa nya dojs, hittade skitsnygga sist jag var där men hade för lite pengar kvar. Men nu har jag fått lönen.

Ylva har vari bortrest på kryssning och då har vi klippt hela hennes häck runt tomten som en överraskning. Snacka om att hon var glad. Skitkul att göra en överraskning åt henne. Hon kom hem med min favoritparfym, dock tog jag en lotion eftfersom parfymen är så dyr. Jag älskar den lukten! Black XS paco rabanne. Köpte ett parfymprov på tradera som är samma. 1,2 ml och dom räcker ett tag iallafall.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0