Bio

Idag var jag på bio, Bröllopsfotografen. En härlig aboslut sevärd film:)

Sitter just nu på fb och hade säkert minst 20 förfrågningar, gah. Men dock är det roligt. Grannen var här ett tag i sitt hus så man fick träffa henne lite. Hon flyttar nog hem igen i mitten av veckan. Fick 500 kr av henne som tack:) Så snällt. Imorgon blir det inte kholm utan det blir städning, jippi:P Haha tråkigt men ett måste.

Somnade säkert runt en tolv igår, så jag har säkert sovit 9 timmar iallafall. Dock är jag trött redan nu så vi får se om jag lägger mig tidigt idag med.

Mångan tankar som vanligt flyger runt i skallen men man börjar bli van.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Har också sett filmen. Tyckte den var himla mysig och rolig! Men Smala Sussie var lite bättre...

2009-11-10 @ 13:23:53
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0