Bästa kvällen på länge!

Igår hade jag och Emma bestämt att vi skulle ha en spelkväll hemma hos mig. Det var jag, mamma, pappa, emma, kim och Ylva. Vi började med att spela TP och Kim vann. Helt otroligt eftersom pappa alltid vinner :P Sen vart det varma mackor och massa gottis. Sen mitt nya favoritspel Party alias. Haha shit har inte skratta sådär på hur länge som helst. Det spelet är att rekomendera. Orkar inte skriva allt som hände men shit asså. Vart helt slut när alla åkte hem.

Idag sov jag till halv 2, och det har jag inte gjort på länge. Så skönt. Och idag ahr jag inte gjort annat än slappat och haft tråkigt typ. Sitter just nu hos Ylva. Ska hem sen och jag ahr tyvärr inga planer på hur veckan blir, hopas på något roligt som alltid.

Ciao for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0