Change off plans


Jag fick ett sms igår av tatueraren som undrade om inte jag och Elin kunde byta tid till idag? Eller på söndag men tyvärr så gick det inte så Elin ska göra sin idag kl 14.30 och jag åker till Elin istället på onsdag och tatuerar mig på torsdag kl 14.00. LIte jobbigt att få vänta yttligare några dagar, men det är det bästa eftersom jag fortfarande är förkyld och sen fick jag sms av synsam att mina glasögon är klara. Så allt vart bra tillslut. Tyvärr kan inte Elin följa med till tatueraren men jag kommer ha med mig Wikström som support. Det ska bli kul! Men jag börjar bli lite nervös redan tror jag, jobbigt liksom när det är första tatueringen och man har ingen aning vad man ska vänta sig, gör det ont eller inte? Men nu har jag också hittat en lite annan version av tecknet, den på bilden har snyggare linjer och tunnare. Mer elegant tycker jag, så den blir det.


Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg :)

Hoppas att det går bra :)

2009-02-21 @ 22:06:57
URL: http://heea.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja finns där i rummet även om du inte ser mig :O

2009-02-22 @ 18:09:29
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0