Update

Ja jag har fortfarande inte fått tillbaka suget efter att uppdatera här, men tänkte skriva ett litet inlägg. Dagarna rullar på som vanligt, har varit sjuk denna vecka så man har tagit det lugnt. Hoppas fortfarande på lite jobb, ska ringa på måndag och höra. Förra helgen var jag på krogen och dansade. Söndagen firade vi systerdottern, hela 5 år har hon blivit. Tur att syrran väntar en till så snart blir det en liten bebis igen :)

Shoppade lite julklappar i veckan också, har bara några kvar. Köpte lite nya fiskar till akvariet, hade tröttnat lite på det nu eftersom jag bara hade 2 fiskar i. Nu är det lite mer liv i det så nu är det roligare igen.

Nej jag vet inte vad mer jag ska skriva, snart komemr ett blogginlägg om låttips.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0