Summering av året!

Tänkte jag skulle knåpa ihop ett inlägg av detta år.

Året har gått förvånandsvärt fort, speciellt detta halvår. Mycket har hänt under året och jag har fått varit med om massa saker. Jag tänker inte gå in på alla saker som har hänt och som jag gjort för då kommer detta bli ett superlångt inlägg. Året har verkligen varit en bergochdalbana minst sagt, det har varit några rejäla nergångar men som alltid tar jag mig uppåt. Men jag tror på att allt har en mening, så vad som än hänt i mitt liv detta år är för att något bättre valkas. Jag tror mycket på år 2010, jag tror det kommer bli ett bra år. Jag kommer omvärdera saker mer, försöka uppskatta saker och vara glad för livet jag har. Viss finns det saker som fattas men det ska det nog bli ändring på. Trots alla upp och ner detta år så ser jag framåt.

Två stora saker som sker nästa år är att min syster och min älskade vän Vicky ska ha barn. Jag kommer bli moster igen! Och lilla Vicky ska bli mamma för första gången, vad jag längtar till att få den lilla:)

År 2010 så hoppas jag på flera saker, jag vill att år 2010 ska bli året då saker och ting ändras till det bättre. Jag ska försöka börja blogga igen efter denna lilla svacka.

Och jag vill önska alla ett Gott nytt år!



-Om det gör dig lycklig-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0