Dagen

Idag var jag och Karin i Borås och shoppade. Skulle leta julklappar och hittade till mamma och Emma&Kim. Jag hoppas dom blir uppskattade. Var på emmaus också och hittade massa fint, känns bra att vara lite eko. Eftersom jag inte är de så ofta tror jag. Hittade en supersöt "halsduk" till bobban där det står Merry christmas på. Den ska han ha på julafton och när jag tar fina julbilder :) Köpte lite annat smått och gott helt enkelt och gjorde av med drygt 500 men jag fick mycket för pengarna så det är bra.

När vi kom hem tog jag ett bad i väntan på amten. Hur skönt som helst och med en bilaga i handen. Jag vill ha badkar!

Imorgon bär det av hemmåt, tåg 18.30. Både roligt och inte att komma tillbaka hem. Kanske rymmer ner hit igen:P

Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0