Tack!

Ett stort tack! till dig min storasyster som gjorde om min blogg, och visst vart den snygg?Riktigt min stil.

Sitter här kl 01.04 i sängen och bloggar, inte varje dag man gör det. Ganska skönt faktiskt. Bobban ligger brevid och sover djupt, lilla snuttegubben<3 Har hämtat två lass hö till popposarna sen suttit vid datorn och surfat, lyssnat grym musik, msn och använt ps lite. Satt och gjorde en grund på en minnestatuering jag vill ha, lägger nog upp bilden här sen så får ni se :) Kelat med en tjur har jag också, det var häftigt. Dock var han inte lika stor som Perra men han dög :P Har tittat på Idol också, denna gång var alla bra! Svårt denna vecka var det.

Hoppas det blir en tripp till Örebro i helgen, lite shopping skulle inte sitta fel. Ikea och HM, ja tack! ;D

Fler låttips:
Kerli  - Walking on air
Alphabeat  - boyfriend
Lady gaga  - Poker face

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan.



Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker, det är alltid kul med kommentarer :)



Och om du vill ha chansen att bli veckans blogg så kan du kommentera mitt senaste inlägg under kategorin "Veckans blogg"



/Maja

2008-11-08 @ 01:22:47
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0