Shopping + psykolog

Idag var jag hos min psykolog och pratade, det gick bra. Pratade rätt mycket om djuren, mycket om Hurley. Och att prata om han gör mig ledsen men jag är otrolig tacksam att jag fick uppleva honom. Vi kom fram till att jag har tappat en del av min identitet, det är nog därför jag är så vilsen och splittrad. Just nu vet jag varken vad jag vill jobba med eller bo. Förut var jag säker på vad jag vill men nu har jag ingen dirkekt aning.

Sen gick jag och leta julklapp, hittade en tillslut. Sen hittade jag en bok åt mig, "Bla bla bla - 600 helt nya otroligt onödiga fakta" Har den andra boken som heter Bla bla 600 otroligt onödiga fakta om sex. Både böckerna är otroligt roliga för dom som gillar onödig fakta. Rekomenderas, och dom är billiga. jag var också och letade efter någe slags smycke, och hittade ett armband jag tittat på förut för halva priset! Som hittat :D

Nu sitter jag i Ylvas hus och ska vakta hennes hundar tills imorgon, sen vid 4 imorgon åker jag tåg till Fagersta! Jippi, vi får hålla tummarna att det inte blir någe försenat som det brukar. Julklappsbyte hos Åberg är slutstationen.


Musiktips:

Darin - Hela hans skiva Flashbacks


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli väldigt kul i morgon :P ! Ja hämtar dig på stationen vid 6 tiden :D :D

2008-12-18 @ 20:08:14
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0