Julklappsbyte fredag

Igår hade vi julklappsbyte hos Åberg. Var trevligt och mysigt, riktig julstämmning. Fikade, sing star och julklappsöppning. Jag fick en hel påse med julklappar från Larsson, tusen tack! Jag fick ett målarset, och tanken som var bakom var ju att jag fick ett stort målarset när jag tog studenten men det brann ju upp men nu har jag ett nytt! Jag hoppas jag får någon inspiration snart så jag kan måla lite :D Fick även en julklap av Åberg som innehöll två tvålar som luktade mumma och sen 4 badkulor. Lite komiskt eftersom jag inte har badkar..men dom får sparas till rätt tillfälle ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv gumman :D <33

2008-12-24 @ 23:30:20
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0