Tatuering

Jag har beslutsångest angående en tatuering. Måste fylla i min som jag redan har men vill göra en ny. Och denna gång en större. Funderar på en text men jag har två texter jag vill göra. Då ska jag välja en av dom och båda betyder väldigt mycket för mig och jag vet inte om jag vill ha båda underarmarna tatuerade.

Första texten:
Si te hace feliz - om det gör dig lycklig på spanska.

Andra texten:
Take these broken wings and learn to fly

Frågan är vilken ska jag göra? Eller ska jag göra både? Den ena vill jag iallafal ha på vänster underarm. Eller ska jag ha ena på vänster underarm och den spanska texten på andra handleden? Ja, säg vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gör båda :P man kan aldrig ha för många! ;D

2009-08-23 @ 17:32:11
Postat av: Anonym

De är larsson som skrev förresten xD bloggadressen försvann

2009-08-23 @ 17:32:52
Postat av: Mimmi

Bara första, röstar jag för.

2009-08-23 @ 18:28:17
URL: http://bigmouth.se/yta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0