Mål

Jag saknar att ha olika mål här i livet. Jag hade ett tydligt mål förut att jag skulle jobba på en djurpark. Men efter allt som hänt under det gångna året efter studenten känner jag mig inte alls lika säker. Jag jobbar nu inom en helt annat område än djuryrket. Jag jobbar inom vården oc´h trivs bra faktiskt. Men jag vet inte om det är de jag vill jobba med i all framtid.

Jag hade ju sökt till hälsopedagod och massör och kom in som reserv men jag hade nog tackat nej eftersom jag helldre vill jobba. Känner inte för att jag vill lägga ner 100 procent i plugg just nu. Men jag har smått funderat på att kanske plugga till undersköterska. Men det är bara en ide. Vi får se.

Men jag hoppas jag hittar mitt mål snart, vad jag vill i livet. Jag vill känna att jag har ett mål att sträva efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0