Lägenhetsvisningar och tatuering

Idag var jag och kikade på 5 lägenheter. 3 stycken i samma hus så dom såg likadana ut planmässigt men olika fräscha inuti. En var asnice men dock var det någon ledning som var trasig och han visste inte när det skulle lagas. Så där får ingen flytta in förns det är lagat. Sen åkte vi till ett annat hus med två lägenheter som också var likadana fast olika fräsha. Tyckte om en jättemycket. Alla lägenheter är 2:or för det finns typ inge lediga 1:or i Vingåker. Nu ska jag skriva för-och nackdelar med dom olika. Det är lite olika områden dom husen ligger också. Så vi får se hur det artar sig men dock skitkul att vara ett steg mot rätt riktning.

Sen ringde hon som tatuerade mig och jag fick en tid för ifyllning och en ny! Det lutar mot den spanska texten. Så nu hållér jag tummarna att jag kan åka dit då jag fick tiden lr lite senare den veckan. Fett kul med en ny!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va kul me egen lya =D blire dina päron som betalar hyran? :D

2009-08-25 @ 23:29:50
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: Elin

Förresten ;P då äre slut på massa onödig shopping nu då :P Socbidrag räcker ju inte till sånt tyvärr :P

2009-08-26 @ 13:42:53
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0