Frustrerad

Fan vad frustrerad och ledsen jag känner mig nu. Det har nu länge varit planerat att jag ska åka enr på minisemester till Ulricehamn och jag har sett fram emot det eftersom ingen annan har kunnat hittat på något. Men nu fick jag ett samtal av en vän som jag inte alls kan träffa ofta pga av olika saker, vill träffa mig i helgen och umgås. Och sen ska Elin har fest den 28:de och jag vill så gärna på knytisfest med bastu, pool och goda vänner. Men hur ska jag göra nu? Jag hatar när jag planerat någe och sen kommer det fram olika saker som gör det omöjligt för mig att välja. Vad ska jag välja?

Helvetes, jävla skit!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Välj det som inte går att göra en annan helg. Ulricehamn kanske kan vänta?

2009-08-24 @ 22:42:35
URL: http://bigmouth.se/yta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0