Blandat!

Åh jag kunde inte somna inatt, efter fyra släckte jag tillslut och somnade. Åkte och gymmade idag, en vecka sen sist. Jag har varit så duktig med det där i flera veckor men förra veckan kändes det i kroppen att jag var helt slut så då vart det bara 5 min på crosstrainern och 2 maskiner sen gav jag upp. Men idag var det nya tag och det gick bra. Kändes skönt att det blev av.

Sitter nu och rensar bland alla 2000 bilder som låg i kameran, dom har legat där länge. Så jag ahr flyttat dom till mitt usb-minne och rensar. Så tråkigt men skönt när det är över. Pausar emellåt och updatera mig lite på vad som finns på tradera, jag kan bara inte låta bli!

Nu har jag rensat bort ungefär 250 bilder tror jag. Puh!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0