I'm only human, and that's my saving grace

Jag förstår mig inte på folk som kan helt plötsligt slänga ur sig saker och sen stå för det, det ska gå långt om jag ens skulle kunna göra det mot någon "face to face". Ibland är folk så respektlösa, oavsett hur man mår ska man ju inte bete sig dåligt mot sina kompisar. Det har hänt på senaste tiden att någon nära mig har kallat mig något och det sårar, det gör det verkligen och jag tar det hårt. Jag är så trött på att det händer, och det känns som om kompisarna glider längre och längre ifrån. Jag vill så gärna ha kvar dom få som stannat kvar.

Jag känner sån krav på mig att jag ska infinna mig där och då, hålla kontakten. Det tär på mig eftersom vissa inte har överseende över vad som intrräffade mig. Det är inte lätt att helt plötsligt bli hel igen som om inget har hänt. Just nu känns det tomt och mörkt.


I don't wanna be the girl that has to fill the silence..
The quiet scares me 'cause it screams the truth
That's not the way I want my story to end

Kommentarer
Postat av: Elin

känn inte att du måste hålla kontakten bara för att :P you know Im your buddy ;D <3

2008-12-12 @ 19:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0