Bättre sent än aldrig

Ja som rubriken lyder, här kommer ett inlägg som handlar om stora sthlm. Jag åkte till carin på fredagen och det var ett kärt återseende, skitkul att träffa henne igen. Vi bakade och tittade på film till kl 1 på natten och vi skulle upp tidigt lördag morgon, jag gick upp runt halv 6 tror jag. Man var ju inte lite trött. Vi åkte kl 7 och det tog typ 1 h och 40 min till sthlm. Vi hade med oss tre stycken hundar och vi stog mesta dels i montern men det var kul att träffa så många hundintresserade människor och somvar intresserade av gammeldansk hönsehund. Jag oc Carin gick rint och kikade på utbudet av hundsaker coh vi såg när dom ställde ut weimaraner. Jag älskar dom hundarna, riktigt vackra är dom.  På söndagen hade vi tur att vi fick lite sovmorgon och vi åkte kl 10. dagen såg ungefätr likadan ut som lördagen. Lite shopping vart det också, Boban fick ett nytt halsband, leksak och godis. Sen vart det lite annat smått och gott. Orkar inte skriva allt som hände då kommer det bli ett långt inlägg men man vart ju hur sugen som helst på att köpa en hund till.



Hela helgen har varit otroligt lärningsrik och kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0